Making dreams come true - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Chanel Stokje - WaarBenJij.nu Making dreams come true - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Chanel Stokje - WaarBenJij.nu

Making dreams come true

Blijf op de hoogte en volg Chanel

20 April 2014 | Nederland, Schiphol

Na maanden van plannen, werken en regelen is het dan eindelijk zover en vertrekt mijn vliegtuig over 1,5 uur.
Afscheid van iedereen nemen is toch wat zwaarder dan verwacht, dus na de nodige tranen zit ik hier dan alleen in de gate te wachten.
Ik vlieg straks naar dar es salaam, daar overnacht ik in een hotel en dan vlieg ik morgen naar Zanzibar.
Hoewel ik het thuis erg ga missen kan ik niet wachten op de avonturen en dingen die me daar te wachten staan.
Ik ga me nu klaar maken om te boarden, m'n volgende en hopelijk uitgebreidere blog zal vanaf Zanzibar zijn!

See you all in 2 months!

  • 20 April 2014 - 18:58

    Gonny :

    Ha Cha. We gaan je volgen hoor. Hoop dat goed bent aangekomen als je dit leest. Geniet van dit avontuur. Doeihoei Gon

  • 08 Mei 2014 - 17:04

    Anneke:

    Heb je blog eindelijk gevonden, met hulp vamN Monique. Geweldig wat je doet, ik ben bere trots op je. Geniet van alles wat op je pad komt en veel succes met lesgeven en de rest! Dikke knuffel, oom Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chanel

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 10380

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 18 Juni 2014

Vrijwilligerswerk op Zanzibar

Landen bezocht: